Utkast: Jul. 23, 2012

Fick sluta tidigt idag. Efter Flogsta blev vi klara så åkte hem då.

Åkte direkt ut till stallet. Tanis vilar i två veckor nu, hon får lite sommarlov, känner att det är skönt för henne att bara chilla lite grand också, det är ju faktiskt sommar:)

Mona Lisa åker förmodligen på söndag, så Brimi ska gå med Tanis nu på nätterna. Vi släppte ihop dem idag, men det var bara ML som var intresserad. Tanis och Raggiz känner ju redan honom från ridturer och så, så dem brydde sig inte ens:P

Efter stallet cyklade jag till Stina, men då ringer mamma och säger att hon inte har någon nyckel, så jag fick cykla hem. Och då är ju tydligen Brollan hemma iaf! Jag blev skitsur, speciellt för att jag inte ätit ordentligt. Så nu har jag käkat en sallad och ska kirra lunch till i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0