Sommar

Har nog inte riktigt fattat att det faktiskt är sommar nu, har liksom inte haft tid för det än. Men i kväll ska jag göra något jättesomrigt, kolla på Sommar med Ernst. Hahaha, men det är bara så somrigt som det kan bli, sjukt mysigt! Nu kollar jag ut genom fönstret i köket och ser solen som lyser på huset mittemot. Plus att jag hör svalorna sjunga genom musiken(förra sommarens spellista som Julle och jag gjorde). Har btw kommit på att jag vill tatuera in svalor, dock vet jag inte vart och hur, men det vore så fint. Älskar verkligen svalor, dem ger så många härliga sommarminnen:)

Okej, sommar är det, ska kanske se till att sola någon sekund i helgen, när tid hittas, vore nice. Är lika blek som ett papper, ett vitt papper alltså, mums!

Nu, sommarfeeling med Ernst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0