Myskväll

Solade ju en sväng efter jobbet, sjukt skönt var det, höll nästan på att somna:) Hoppas nu på att det blir lite skillnad iaf från innan. Är ju vit som ett lakan, inte hett när jag brukar var brun hela somrarna. Har aldrig varit så här blek en sommar:/

Sedan åkte jag till stallet och gosade med Tanis, lät henne beta och så kirrade jag hovarna och ögonen på henne. Sedan åkte jag hem med Emma.

Fick mess från chefen om att det inte finns något att göra på jobbet torsdag, fredag. Så no work här:/ No cash, blir lite tvär, men men, då kan jag göra annat. Tid är alltid trevligt:)

Så ska sova ut ordentligt i morgon, kollar nu på Morden i Midsomer, finns det något bättre, knappast. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0