Loca Peolpe

Skaffade Spotify Premium i lördags, så nu är det popp all the time! Lyssnar på massa gamal partymusic, som typ Loca People. Minnen från förra sommaren alltså:P

Efter jobbet idag, drog jag till stallet i vanlig ordning. Red ut en sväng på min fina ponny. Även idag, fattade hon rätt galopp alla gånger. Tror att det där har släppt helt nu, så jädra härligt. Min fina lilla prinsessa. Tänka sig vad vi åstakommit tillsammans, hon och jag. Från den raggiga lilla skrutten hon var till den snygga häst hon faktiskt är idag. Jag är stolt som tuppen#Tzatsikis pappa#

När jag hoppade av bussen hem drog jag och handlade. Storhandlade, med Kajsa, skojja om att hon fick lite extra vikt idag, duktiga tjejen:)

Nu är det middag på g och sedan ska jag soooova. CHickan skuttar runt och vågade sig till och med ut i korridoren i hallen idag, sicken tuffing va?!

MAAAAAAAAAAAT!

Bild på mig och mitt smul, som jag saknar, beeeeeeebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0