Hmmm...

Både mitt och Julles nät är sjukt segt, det laddas inte upp bilder på varken face eller bloggar och det är allmänt supersegt. Tradigt! Men iaf, jag jobbar på, hela dagarna tills jag skyndar till stallet. När jag kommer hem igen är det middag och dusch som gäller och sedan dyker(ramlar) jag ner i sängen. Men jag är skönt trött, full rulle i både knopp och kropp hela dagarna. Jag gillart! På helgerna festar jag järnet, dem dagarna man slipper vara så "städad" liksom, så då är deg självklart fest som gäller:) Nu är frukosten slut och jag ska tillbaka till det "fina" badrummet som får känna på min städkraft för tillfället. Bye, bye! Bifogar en bild på mitt finger och min kära brolla på hans student:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0