Feeeest vare

Är som sagt förkyld, blev det idag, lovely feeling I promise you. Skulle ha lastat hö i dag med orkade knappt gå ner för sista trappan på jobbet idag, så blir ej så. Chillar järnet i stället framför TV:n heeeeeela kvällen och försöker kurera mig som bäst med nässprej, Sinova och choklad, lite chirrar har jag ju också förresten, sweet!

I morgon efter jobbet ska jag ut och rida, om jag orkar, annars försöker jag flörta lite med Becky;) På kvällen vet jag ej än vad som händer, är sugen till tusen att dra till Williams, men Julle ska hänga med syrran så det blir ej på det sättet, hmmm... vad göra?!

Nu är det nagelmålning som gäller så det smäller, poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0