Ännu en lista till samlingen

Klädsel

Vad har du på dig idag:
Just nu, mjukisdressen.

Vad använder du just nu för skor: Skorna som kallas trumpor i vanlig folkmun.

Favoritfärg på kläder: Svart! Har blivit lite av en rockare, but still like color:)


Senaste person som

Sov i din säng:
Moi

Du pratade med: Mamma

Du delade en drink med: Delade, inte riktigt min grej, men säkert en jag snott av Julle:P

Du gick på bio med: Julle, Cockpit

Du gick på stan med: Julle, i går

Skällde på dig: Mamma, vem annars?


Senaste

Låt du hörde:
Någon Twilight-låt som jag lyssnar på på Spotify

Film du såg: Cockpit

Mat du åt:
En grymt god ceasarsallad

Kram: The man

Puss: ML i stallet, haha

Fest: Fredags, lördags, alltid!

Känslan: Sugen på sängen

Ilska: När mamma ringde mig och jag fick träffa Stina i endast tre sekunder:(

Resa:
Till Cap Verde

Glädje:
När jag precis kom på att jag köpte jordgubbar, mumsig frulle det kommer bli:D

Dröm: Bra fråga, kommer faktiskt inte på någon dröm just nu, sover så hårt att jag inte kommer ihåg vad jag drömmer

Personen du träffade: Brollan och Malin

Personen du pratade i telefon med: Mamma, då då...

Personen du fick sms av: Gola Stina

Gången du åt en 7-eleven korv: Never

Gången du var utomhus: När jag kom hem

Gången du sov: I natt

Saken du köpte: En sallad, ett bröd och jordisar


Om dig

Namn: Emilia Anna Marie Westerlund Geidnert

Ålder: 19

Smeknamn: Emme, Milla, Millan, Millis, Puppa...

Syskon:
Jolle, Emil, Joar och Mova

Sysselsättning: Work, work, på Ren Jämt, cleaning lady

Bra egenskaper:
Happy face:D

Dåliga egenskaper: Dåligt tålamod

Linje/klass: No

Hårfärg: Sommar, brun/blond, vinter, brunett

Ögonfärg: Blå

Skostorlek: 38,39 och 40:P

Kommentarer
Postat av: stinalinadenfinakina

Hörru sköna böna i det gröna, hur gjorde du för att bli 19 igen????? Jag vill också! :D

2012-07-23 @ 23:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0