Vaken igen

Tja, I promise I am alive. Men är sådär dagen efter, dagen efter-bakis still, så är lite seg i kolan. But I will try to update you a bit, anyway:P

Okej, i fredags, nu kan jag typ vars man går in och ut på nya stället, snurrigt värre(A) så iaf drog jag till stallet och kirrade till båda hästarna. Hade ju totalt glömt att jag hade Qinne också, så det blev vila för Tanis del. Men iaf så hämtade pappa mig och vi drog och handlade och till Systemet och runt lite. Najs:) Sov hos pappa och kollade på halva Distric 9, sick rulle alltså, hela filmen var som ett skämt, tyvär!

Aja, gick upp early i lördags och jag körde med skodan till stallet. Svårt att köra en ny bil, den var seg och kopplingen var lite annorlunda, så trodde att jag körde på 2:an hela tiden när jag var på 4:an för att det var så knäppt. Hehehe, ja.

Sedan red Tanis och jag ut! ÄNTLIGEN! Vi red ner till sjön och galopperade en massa. Shit vad härligt det var, vi hade hellajbans:D Ten mum came and piced me up, sweet att slippa paya bussmess liksom, och vi drog och handlade massor. Så när jag kom hem blev det storstädning med Linne som garvade åt nått på datorn och partymusic.

Vilken kväll det sedan blev. Smockat kök med folk som kirrade taccos, trevlig middag med finfina presenter och glass med hallon såklart;) Förkrök. Som fan! Grannarna klagade medan vi hoppade upp och ner och dansade järnet, party, party kan man ju säga, shit vilket liv! Bilderna är ju ybersexiga, vadfan hände med mig liksom, ser ut som hej kom och hjälp mig, på varenda:O(A)

Sedan tog jag, Linne, Filip och Stina oss ner på stan, efter drinkar och shots. Det blev White hela natten och rumpor som skakades stod härliga till.


Igår drog jag, Emma och Cathrine till Skyttorp för provridning av en lite islandshäst. Men info på Elit. Sedan drog vi såklart förbi Max och efter en krånglig och lång beställning fick vå efterlängtade bakismat. MUMS! Vi drog till stallet och skrittade/promenerade en runda:)

På kvällen när jag kommit hem ringer Julle för att hon slutade tidigare och jag ger den utmärkta iden om att jag drar hem till henne och sover där. Sagt och gjort ses vi på Ica en stund sednare och inhandlar choklad, plus skrämmer livet ur Julle(A) Kollade på The Grudge och Skönheten och Odjuret, LOVE that movie, även om jag typ blir tårögd för Belles lilla pappa, när han springer för sitt liv, lille vän:( Hahahh.

Idag har jag varit i skolan, tidigt, började 8, så nu har jag käkat lurre och ska städa hemma innan jag pluggar lite och drar till el stable:)

UPPSATS.SE!!!!!!!!!!!!!!!



Några SNYGGA bilder från i lördags(A)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0