That was it

Dagen går mot sitt slut och jag ska nu bara skriva ut mina arbeten och sedan är det sängen som väntar.

Så, nu är det klart, plus att jag bytte vatten till kaninerna. Great, så nu ska jag sova. ÄÄr helt slut efter en dag med bara stillasittande, tur att jag gick ut en sväng iaf, annars hade jag sovit som en stock redan.

II morgon drar jag hem till stan på morgonen för att dra till skolan. Är där till 12 och sedan ska jag försöka hitta vars jobbet ligger nu, de flyttade i fredags:P Så får väll leta lite, hehe, men har ju koden iaf. Slänga i mig lite lunch och sedan jobba till halv 5. Då drar jag till upplysningen och ska önska en föreläsning om vilket busskort jag ska ha, det är ju kluriklur det där med busskort alltså. Så drar jag till stallet och fixar till båda hästarna. SEDAN drar jag hem och sover, kanske hos pappa, vi får se, börjar ju 13.15 på onsdagen så... vi får se:)

Aja, sov gott nu, det ska jag iaf!



En pic på Dante, så crazyhet!






Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hade satsat på månadskort, sådant som jag hade för UL, zon 1!

Gäller för både stadsbuss och gula bussarna ut till örsundsbro :)

2012-01-24 @ 10:59:56
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0