Plugga, plugga, pluuuuugga

Hmmm, undrar om Blogg.se-appen inte tycker om mig?! Den vill i alla fall inte göra som jag säger. Dumma app!

Aja, var i stallet och red ut i snön, totally wonderful, trust me! Så nu är jag hemma, nyduschad och insmord med nya boddybuttret, så nu luktar jag som en pepparkaka typ, mums! Har käkat och ska nu ta och plugga det sista inför morgondagen, meeeeeeen, jag orkar inte. Uppgiften var lite seg faktiskt, inte sådär skoj direkt. Men jag ska inte klaga, det finns dem som har det värre, vissa pluggar faktiskt matte, stackars jävlar. Hehe(A)

Fulmmmmmm, japp, thats me:P Jo, okej, men nu är det såhär. Jag vill hellre kolla på shos på nätet än att plugga. Ska köpa nya partyklackar. Men det kan jag göra snart, bara skriva lite till, okeeeeeeej?! Jopp, nu blire så, jorå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0