Passar på

Det är endå en stund kvar på lurren, så vrf inte blogga lite. Iaf så, hmmm när fan bloggade jag ordentligt sist? Aja, vi kör från lördag. Efter jag ridit drog jag snabbt som 17 hem och kastade i mig en scones innan jag pallrade mig till nästa buss. Julle och jag drog till Agersta och kollade runt, samt dregglade mycket(!) över sverigelindorna och täcket, så snyggt! Och islandshästar alltså, de är så läckra, går faktiskt i funderingar nu om min nästa häst ska va en isis, but I have to learn more, sicken tur att man har Julle alltså;)

Aja, sedan drog vi hem till mig och chillade en hel massa, Linne kom och vi käkade värsta supermiddan med mamma, Benny och Brollan. At the eavening drog vi ner på stan och gick på The girl with the dragon tattu med Joar oxå. Filmen var BRA!:)

På söndagen åkte jag till stallet, om än liiiite senare för det var någon som var lite tierd(A). Julle kom till ridhuset och kollade lite innan vi drog till el stable igen. Pappa kom och hämtade oss och sedan hade vi söndagsmiddag där och kollade på tredje Transformers<3

På måndagsmorgonen var det ett pack med trött folk som tog bussen in till stan igen:)

Sweeeeeet helg alltså:)

Bifogar en bild på Julle i sitt nya hår, het brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0