Idag är det onsdag

Sov ju hos pappa, gör det mycket nu, för det är så jäkla skönt. Jag kan i princip inte slappna av när jag är hos mamma, för då är jag ju i stan och vill alltid hitta på något, men hos pappa finns det liksom inte så mycket annat att göra än att slappa, så det är nice:)

Men iaf så kollade jag på The Experiment. Den handlade om ett gäng männ som skulle göra ett psykologiskt test på ett fängelse. De blev uppdelade i två grupper där ena "laget" var fångar och det andra vakter. Sedan psykade dem varandra så jäkla mycket, ledaren för vakterna var sjuk och nääää, fyfasen vilken obehaglig film. Inget jag kommer se igen om man säger så, SJUKT obehaglig! Dock var Adrien Brody med och hade så sjukt sexiga tattueringar, MUMS!




Detta är inte samma, men så sjukt sexig!





Snart ska jag till skolan, har varit ute i stallet och fixat allt och varit hemma och städat mitt rum och så, så nu käkar jag lunch för att vid kvart i 2 dra till skolan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0