Hello hotties

Drog till stallet efter jobbet och träffade ÄNTLIGEN Cathrine. Hon har varit borta alldeles för länge!:P Vi traskade en promenad med hästarna och drog sedan och handlade. Blev ett stopp på Donken också, mums;)

Jag har bestämt att jag på måndag startar upp Elit igen. HHar blivit riktigt sugen på att börja hästblogga igen, så så får det bli, får se hur länge jag pallar denna gång;)

Kollar på Livet blir bättre, fyfan vad sjuka människor det finns alltså. Det är så hemskt vad människor kan vara elaka mot varandra ibland alltså. Usch, jag är glad för att jag har det bra alltså!

Är sjukt trött, somnade i vanlig ordning på jobbet idag, suck alltså, jag är fan inte stabil(A)

Pusspuss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0