Yesterday and today

Tjabbaluring! Igår hade jag en heldag, som vanligt. Först vare skolan och vi var inte i vårt hemklassrum, så jag yrade omkring ett tag innan jag hittade vart jag skulle:P Efter skolan drog jag ner på stan och träffade Bells och Julle och gick till Systemet och UL, så nu ÄNTLIGEN har jag ett busskort, jag är lycklig! Sedan följde jag med hem till Julle och käkade mumsinamnamgod lunch:) Och sedan drog jag och Becky till stallet.

Becky red och jag promenerade med Qinne, så jag fick röra på mig ordentligt i går. Hej och hå. Sedan drog vi hem till mig och duschade och slängde ihop lite middag och gick till Linne för filmkväll med Bells, Lisa, Julle och Linne. Vi kollade på Blair Witch Prodject 2, men hallå, hur läskig var den då? Aja, lite kul iaf:)

Jag sov hos Linne så vi käkade chirrar med dipp till frulle, eftersom jag tydligen suger på att koka ägg, hahahah:P Nu är jag hemma och ska plugga lite. Senare drar jag till Britta och städar och sedan rider Tanis och jag ut en sväng. I kväll blir det UTGÅNG med Julle, vi ska daaaaaansa!:D :D :D




En pic på Hugge och Nalle:) Vill ut och tolka i snön!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0