Valentindagen

Grattis på Alla <3:ns dag allihop! Tänk att den dagen har kommit igen, som alla andra år. Eh, ja, konstigt va?! Äsch, juste GRATTIS ELIN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!

Sitter nu och har ätit en fet frukost och ska snart göra mig klar för skolan. Sedan blir det till att stanna kvar och plugga ett grupparbete som jag ärligt talat inte gjort ett skit på, skäms på mig! Efter skolan ska jag hem och PLUGGA! Har en hel uppsats som ska in i morgon, men jag var så trög i huvudet att jag inte skrev så bra igår, men nu är det nya tag, kexchoklad. Borde städa hela lägenheten ochså, men det får nog bli i morgon, hinner INTE idag.

Nu ska jag snygga till mig, har mittbena igen, är fan assnyggt, och så lockigt idag. Pretty damn hot if you ask me;P Men kläder ska på också, lite kallt att dra ut naken, eller?!

Becky rider idag, lucky me, skulle ändå inte hunnit, så ska messa henne och be henne ge Tanis några Alla hjärtans dags-morötter, till min lilla bebis älsk<3












Kommentarer
Postat av: elin

Tack Emme :D

2012-02-15 @ 16:27:36
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0