Vad händer?

Jag vet inte vad som händer, men jag verkar ha en bloggpaus just nu. Jag typ har annat för mig och sådär. Festar, är i stallet och ränner hit och dit. Men främst boggar jag inte för att appen inte fungerar. Jag har helt enkelt blivit för lat för att dra igång datorn när jag har phonen liksom. Men ska försöka att kirra den, typ:P
...
I dag har jag en slappardag hos pappa. Vaknade halv 10, och har nu ätit frukost och bytt vatten till kaninerna. SÅ nu ska jag blogga lite och sedan dra mig ner till soffan och dra på en rulle. Blir Snabba Cash, vill dregla lite över Joel Kinnaman, mums!
...
Ha det gött, love ya all<3
...
...
...
image description
Världens finaste ponny<3
...
...
...


Kommentarer
Postat av: Stina

Du får ta och fixa så att du kommer tillbaka snart, tycker jag! :D



Och ja, Joel är grymt snygg, men jag skulle nog inte se Snabba Cash pga honom, boken har avskräckt mig...

2012-02-06 @ 12:13:58
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0