Torsdag

Idag har Tor namnsdag, som alla andra torsdagar, eller?!

Mår inte bra. Är helt tjock i huvet och allmänt superhängig, plus att jag har ont i varenda muskel, plus träningsverken från helvetet i magen och insidan av låren från barbackaridningen igår. Härlig känsla alltså. Men ska till skolan idag. Jag måste dit liksom, fick inte missa gårdagen egentligen men då mådde jag sämre än i dag, så nu kör jag!

Har ätit frukost och kollat massa bloggar nu på morgonen. Har sovit som en stock, i typ 9 timmar, pretty damn sweet if you ask me:)

Cathrine fixar åt mig i stallet idag så slipper jag åka ut. Becky och jag har ju matchat så bra så hon är också sjuk nu, vilke tajming alltså:P Så det blir till att ligga i sängen hela eftermiddan/kvällen och trycka gottis och plugga, heeeeeelt okej alltså;)

Nu ska jag ta och försöka komma på vad jag ska ha på mig idag, blir skruttoutfit med en varm halsduk och en snodd mitt på huvet, palla vara snygg när man är sjuk liksom.




Fan vilken wierd dröm jag hade i natt btw, jag drömde att Linne skulle göra en sånhär tatuering, sexigt på en brud liksom, hahahahahah:P








Kommentarer
Postat av: Linnea

AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA JAG DÖR AHAHAHAHAH maaaajgad, det hade nog varit det fulaste ever på en kvinna hahahahah :D

2012-02-24 @ 12:38:36
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0