The worst hangover ever!

Julle och jag förade verkligen järnet igår. Vi shottade så det stod ut ur öronen på oss, plus några drinkar. Sedan drog vi till BJ och dansade järnet, högtalarna is our best friends;) Och mina nya pjucks var gösköna! Dansade järnet hela natten och det var nice!Blev bjudna på lite drinkar där med, så när vi kom hem till Julle slocknade jag direkt. Jag typ garvade mig till sömns, Julle började nämligen knapra på en morot, hahahahah!

Vaknade och mådde allt annat än bra kan jag ju lova. Så klockan 4 på em var jag äntligen i skick till att dra hem. Då mår man fan bra alltså(A) Aja, Julle och jag har haft två sjuktligt najsiga days, really sweet:)

Pics, sexy mamas;)




Jag körde på mittbena, first time ever, och det var fan snyggt, ny trend på moi?


Hahahahhah!






Jag och vår beloved shotflarra.








Det blev plötsligt soligt?


Rooooooowsa:D


KKvällens sminkning:)


Julle har en antenn?!




Eh, ja, mina nya skor då:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0