Kväller

Tjingeling! Var i skolan och hade redovisning, sedan drog hela klassen till ÖstGöta och fikade. Helmysigt:) Efter det ruschade jag hem och käkade och drog till stallet. På bussen var det en bebis som skrek, asså jag är verkligen INTE redå för att skaffa barn, snacka om att jag blev irriterad när den bara skrek och skrek och skrek. Hur 17 pallar dem, de borde ju ha värsta magmuskler:O

Emma och jag red ut i den djupa snön, det var helmysigt, hon red Svartur. Men Tanis var helt flippad, hahaha, hon var ashet! Hon låg på hela tiden, vi red bakom Emma, och hon kunde inte stå still en sekund. Gullunge alltså<3

Nu kollar jag på TV och ska typ sova rätt tidigt, blir till att gå upp tidigt i morgon, börjar 08.15 både i morgon och på fredag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0