Iiiiiiiii, feel like a newborn

Den har jag stått och vrålat när jag väntade på bussen hos Britta. Bokstavligt vrålat, och jag gillar att jag bara kan två lines i den låten, så det blev lite enformigt, men den är bra, så what ever(sagt precis sådär som Julle säger det, det liksom hördes i mitt huvud).

Var ju hos Julle och käkade en amazinglurre, precis som vanligt, jag typ dör på hur lyxigt det är att dra dit typ varje dag, me like! Sedan hurtade jag till bussen och flåsade i Julles öron som var i lurarna, också precis som vanligt, jag är tydligen en riktigt flåsfia jag:P

Så nu har jag städat hos Britta och kom precis hem och ska nu käka med mamma, mys:) Sedan är det kirreri inför kvällen, blir en guldsminkning idag med nya glittret, sweet!

Nu är det maaaaat!








Kommentarer
Postat av: Stina

Helt ärligt så passar du mycket bättre i mittbena :) Hoppas glittret blir fint :D

2012-02-17 @ 22:02:40
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0