Full rulle, kanelJulle

Har haft en heldag med min kanelbulle idag. Just nu ligger hon faktiskt bredvid mig och mobilar sig. Vi glor på Van Helsing och jag äter godis. En suuuuuuris, ahhhhh!

Efter skolan drog jag till Julle och fick lunch, värsta lunchhaket där ju;) Sedan drog vi till Willys och köpte massa roooosa till damen, och en rosa sprejflaska till Tanis:) Efter att ha tabbat både armar och ben kom vi hem till bruttan igen och åt lunch/mellis? Gott vare iaf, gulaaaaaschis för fan, med gottebröd. Självklart hade Julle redan i går bestämt att hon skulle följa med mig till stallet, så så blev det.

Vilket ridpass! Det var fan det bästa passet ever, både Tanis och jag hade skitkul, och tränade satan! Jag har numera en egen tränare, JULLE heter nissen:D

Sedan drog vi hem och käkade och nu ligger vi här, båda börjar sent i morgon, så det blir sovmorgon med stort S. Skööööönt!

Fan vad jag saknar att blogga! Its my thing ju:O Love you peps<3



We, i lördags.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0