Ansiktet - Äckligt

Poppar sönder den låten just nu, tack Isse för tipset:P

Internettet hos pappa fuckade igår och nu fuckar hela nätet på mobilen, så skaaaaa verkligen uppdatera min telefon nu, it needs to be done! Men iaf, så därför ingen bloggning i går.

I dag satt jag kvar med en klasskompis och pluggade en timme efter skoltid och sedan gick jag hem i solen. Jag kan inte sluta att poängtera att solen skiner, det r bara för härligt, inte för att den inte lös när det var en massa snö, men ändå:) Älskar att det är vårkänslor i luften, tror till och med att jag ska ta skinnjackan i veckan, ska ju bli hela 6 grader på torsdag, om man kan lite på UNT (vilket man aldrig kan).

Ska nu efter lunchen ta och sätta mig i sängen och plugga grammatik. Det känns rätt så bra, men det är så mycket svårt liksom. Så pluggeliplugg blire nu. Sedan tar jag bussen till stallet och drar till ridhuset med Cathrine. Får se vad vi hittar på, hon bprde egentligen gå riktigt hårt idag, men jag pallar nog inte det än, så vi får se.

image descriptionimage descriptionimage description
Tanis i förrgår, mobilappen laggar som vanligt:/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0