Visste du att:

* Jag endast dricker vin, drinkar och shots. Cider och öl är blä enligt mig.
 
* Jag har ett stort bekräftelsebehov. Måste verkligen ha stenkoll på att folk gillar mig, annars blir jag osäker. 
 
* Jag hatar när folk särskriver, det är det värsta jag vet!
 
* Jag var dökär i Darin när jag var liten, han är ju så söt!
 
* Jag är ganska våldsam av mig, ska jag låtsasslå någon kompis så råkar jag oftast slå på riktigt.
 
* Jag har jättesvårt för att öppna andras kylskåp, tycker det är jätteäckligt.
 
* Jag tycker inte om chokladen i julkalendrar men äter den ändå.
 
* Jag är verkligen sämst på att hålla i mina pengar, slösar alltid lite för mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0