Vilken torsdag

Malin och jag fick ännu en julklapp idag. Fick tårar i ögonen när jag öppnade kuvertet. 200 kronor låg det där och ett kort med hälsningar. Jag blir så lycklig över att vi är så omtyckta:)
 
Åkte sedan med Malin till stallet så jag var där redan halv 5, sjukt nice! Blev så sugen, så red faktiskt idag. Med sadel och bett! Länge sedan, haha. Kändes konstigt att ha sadel igen, kanske speciellt med tanke på att jag hade jeans under termobrallorna:P Tanis och jag busade runt. Galopperade över skogsängen och när vi vände för att galoppera tillbaka blev det 4-språng. Hahah, lycklig ponny<3
 
Har nu duschat, tryckt massa mat, tagit bort glitternagellacket(fick skrapa som tusan!), och lagt på nagelförstärkning. Nu ska jag kirra runt lite cash och sedan sooooova. Ha de, bra de!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0