This year

Nu är alltså året slut, vi lägger 2012 bakom oss och styr stegen in i 2013. Vi överlevde, världen gick inte under, what a luck!

Vad har jag hunnit med under året då?

Jag har provat på att plugga på universitetet. Professionell Svenska. Det var skitkul, härligt folk, kul plugg och känslan av att vara student.

Jag har börjat jobba. På ett jobb som jag trivs väldigt bra med, och där jag vill stanna iaf ett år till. Kanske längre.

Jag har lagt ridningen lite på hyllan och foccuserat mer på att kunna slappna av men samtidigt fått en bättre relation med Tanis.

Jag har umgåtts med mina vänner, dock inte alls lika mycket som förut då tiden inte riktigt räcker till.

Jag har festat, Julle och jag har kört fredag, lördag ganska mycket;)

Jag har inlett något som jag hoppas blir något mer. Vågat säga vad jag känner och tänker.

Jag har tappat lite av prylintresset inom hästvärlden. Lägger nu mer focus på själva hästen och den som ett djur.

Jag har ändrat stil, använder numera nästan endast svarta kläder, svart, nitar, dödskallar är nu det jag tycker är tuffast.

Ett år har tagit slut, ett nytt börjar. Har haft ett bra och händelserikt år, hoppas på att nästa blir lika bra, om inte bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0