Olika som jin och jang

Tänk vad olika relationer kan vara. Verkligen hur olika som helst. Allt beror på hur olika personerna är. Som tex. min relation till Julle och Linne. Vi har två helt olika sätt att prata och umgås med varandra.
 
 
 
* När Linne och jag smsar skriver vi ord som Snuttis, Snuffetufflan, Bebis, Älskling, Lillkotten etc.
 
* När Julle och jag smsar är det kärleksfullaste ordet vi använder bitch, hahahah
 
* Linne och jag kramas mycket när vi hänger, en redig kram när vi ses och sedan kan vi springa runt och småkramas hela tiden
 
* Julle och jag kramas typ aldrig, om vi ses på stan eller ibland när vi ska gå hem från varandra eller så, men inte ofta
 
* När Linne och jag hänger så tilltalar jag henne ofta med ord som älskling, bebis och skruttan
 
* När Julle och jag hänger och jag skulle råka säga älskling så blir det bara wierd och vi garvar, endast Julle är tilltalsnamn där
 
 
 
Tänk vad olika vi är, fast än vi har precis lika kul tillsammans. Tänka sig va, hur det kan vara:)
 
 
 
Mina supertjejer:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0