Lista

Vilket stjärntecken är du? Stenbocken
 
Har du syskon? Yes, ett helt gäng
 
Har du några husdjur? 3 katter, 2 kaniner, pirayor och vandrande stockar
 
Hur mycket väger du? 150 ton, lyftkran i mitt hjärta!
 
Vad vill du bli när du blir äldre? En hamster
 
Vilket är ditt drömyrke? Miljardär

Är du nöjd med dig själv? Hallå, jag är ju bäst

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Sprallig, glad och ganska dålig humor

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Magen och tuttarna
 
Vad är du minst nöjd med hos dig själv: Mina rövkassa naglar!

Vad är du rädd för? The darkness, scary shit!
 
Vad är du på för humör just nu? Taggad men lite smått irriterad över att brorsan hellre spelar Fifa än hänger med mig ner på stan, grrr

Vem ringde du senast? SwitchBitch

När vaknade du i dag? 05.45
 
Vad köpte du senast? Sprit

Vem kramade du sist? Min ponny<3<3<3

När grät du senast: I backen i förrgår, smartot tog av skidbrillorna när det blåste storm
 
Vilken är din favorithögtid? Julen
 
Snarkar du? Hehehehhe, lite(A)
 
Tränar du? Hey, I'm born this way;)
 
Hur går du helst klädd? Svarta jeans, någon fräsig topp och svart kavve
 
 
Vad har du alltid i din väska: Telefjanten, plonkan(is not at home), keys

Har du någon gång åkt snowboard? Ja fan, fast det var länge sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0