The time is rushing

Tänk att jag inte börjar skolan denna vecka. Precis som förra året. Tänk att jag faktiskt är vuxen nu. Jag jobbar och bestämmer själv vad som händer nästa dag. Inget krav på skola och inga läxor.

Läser på bloggar och facebook om så många som börjar skolan igen efter sommarlovet. Men jag är inte en av dem. Jag saknar skolan något otroligt, det måste jag erkänna, men nu är den tiden över.

Tiden går så fort, jag är 20 år nu och börjar redan planera om var jag vill vara om typ 10-15 år. Hur min familj ska se ut och hur jag ska bygga mitt kök. Snart är jag där, helt vuxen med en egen familj.

Men även om tiden går fort, så hinner jag uppleva allt jag vill uppleva under tiden. Jag tar dagen som den kommer och försöker göra det bästa av situationen. Jag trivs med mitt liv och mår bra.

FLummigt inlägg, men jag skyller på febern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0