Jo men hallå

Det var ju såhär igår. Linne följde med mig til stallet. Det var typ hur länge sen som helst som hon gjorde det sist, så det var VERKLIGEN på tiden. Vi red till Jaana först och hälsade på alla hästarna. En hel flock av fuxar och skimmlar som hade det så härligt i sin stora hage. Hennes nya häst var toppenfin:) Kul att vara där, så mysigt ju!

När vi red hem stannade vi till i ridhuset och jobbade en stund. Linne red först och sedan när jag hoppade upp var hon perfekt värmd och jag bara gled runt där på min fina ponny. Hon var superfin verkligen:)

Sedan blev det en flippad busstur hem, precis som det ska vara när Linne och jag har varit i stallet:P Middag blev det hos mig och gos framför TV:n med mobilerna i högsta hugg:P

En sweet Linne&Emme-dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0