Yesterdaaaaaaay...

...all my troubles seemed so far away,  now it looks as though they`re hera to stay, oh I believe it`s yesterady

Ja, iaf så pluggade jag klart Docsmötet med gruppen och sedan drog jag till Julle på lunch. Blev, tamtadadaaaaam pastasallad! Och en mumsig sådan. Linne var där också, så sedan körde jag cykeltaxi med henne hem till na.

Linne och jag kollade på The House Bunny, käkade chips, gosade i soffan, grejade med Chiccan, skojade och bara hade det sådär Linne&Emmemysigt:D Sedan snyggade donnan till ig och vi cyklade till moi.

Hemma hos mig blev det pyttipanna, vår favoriträtt typ, hahahaah. Sedan snyggade jag till mig och vi drog till Williams där Julle huserade:)


Det gick btw bra på intervjun, alla var supertrevliga på stället och det kändes bra:)

Nu ska jag plugga/chilla innan skolan som börjar 1. Efter ka jag till stallet, saknar Tanis bebis<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0