WTF

Hur många som helst har checkat in bloggen idag, why? Men gu så gla jag blir #flashig dialekt# Härligt härligt:D

Det blev ingen tömkörning idag, kör på det i morgon i stället. Så red ut med Cathrine. Var ute typ en timme på ett par pigga pollar! Det blåste plus att Tanis är brunsttjurig så hon var lite extra kollrig idag:P Men hon var grymt fin! Jäklar vad fin hon var i traven, tog i som satan i gatan! Sedan skulle vi trava av, och jag haltade henne efter Qinne som travade iväg. Då började hon skutta så vi tog några galoppsprång(A) men hon var skitfin då:D

Nu har jag precis tryckt lite pastasallad som jag slängde ihop och ska strax hoppa ner i sängen, är riktigt sugen på att sova, känner att min säng kommer att vara extra mjuk i natt, gosigos:)



Saknar min lilla Camris Bejb! Måste cykla dit någon dag och pussa på bebisen<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0