Tja, tja bloggen

Heeeeeeeeej, igår hade vi det supermysigt (som vanligt) hos pappa. Så jaaa, jag har faktiskt firat en ordentlig påsk.

När jag kom hem igen fixade jag mig och drog till Julle i regnet, FUCK THIS WEATHER! Regn och jag är inte kompisar alltså. Men iaf så förade vi med Linne. Jag hoppade upp och ner i säkert 5 minuter, hahahah och Linne garvade halvt ihjäl sig:P Sedan drog vi till Terassen och drack lite drinkar. Brudarna stack sedan men jag stannade kvar(A)

I dag har Julle och jag haft en fixardag. Gick dit i regnet, lovely(!) och vi drog ner på stan. Har nu lämnat in båda klackarna, så nu är jag snart redo för partygolven igen;). Sedan käkade vi på Cupido. Jag var verkligen sugen på en fet sallad så det passade perfa, även om jag fick trycka i mig det sista:P Sedan drog vi till skolan en sväng och snackade lite. Mys att glida in i Green Room och baa slå sig ner i sofforna och chilla lite igen:)

När vi kom hem till mig sökte vi kurser, skönt att ha det gjort. Har sökt en engelskakurs och två svenskakurser, får se vad det blir, hoppas på engelskan. Efter middag drog jag till stallet. Blev ingen ridning idag vill jag lova. Tanis var genomblöt och vi ville inte ut i regnet igen.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sooooooova. Är heldöd, blev lite lite sömn i natt kanske(A)





















Head bang:P
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0