Tisdag, nej onsdag för 17

Veckan går fort vill jag lova! I går hade jag det argumenterande talet i skolan, och det gick bra. Gillar att hålla tal, det är skitkul! Sedan blev det heldag i stallet.

Vi har hyrt en gödseldamsugare i stallet. Den var kopplad till en fyrhjuling så äntligen fick jag köra lite, det är superroligt! Brumbrum! Från klockan 1 till 7 jobbade vi på. Vilket resulterade i att jag var helt slut, själva sugen som man gick runt med vägde typ bly, vilket gjorde att jag fick träningsvärk, som fan!

När jag kom hem kunde jag inte röra armarna, jag satt, med duschslangen mellan knäna för att jag inte kunde röra fingrarna. Jag satt i duschen och bölade i en timme! Hajja pain! Sedan fick mamma mata mig, hahahah, jag dör, men jag bara grät hela tiden för det gjorde så jävla ONT! Tog massor med tabletter men inget hjälpte. Så låg i sängen och vred mig hela kvällen.

I morse hade jag fortfarande ont i vänsterarmen och jag är fortfarande väldigt svag i båda armarna. This sucks! Haha, har haft svårt att cykla idag och att skriva har varit pain!

Okej, hahahah, jag lever och mår bra (typ). Käkade lunch hos Julle och nu är jag hemma och ska chilla tills i kväll då Julle och jag ska ut och käka med några kompisar;)



This is the man.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0