Sammsas i sömnen

Lyssnar på Den Svenska Björnstammen och kirrar lunch. Drog ut till stallet i morse och släppte ut pollarna i det fina vädret. Jag och todays weather is nooooooot friends! Jag har varit som en tvättsvamp hela dagen, blöt som en sjögurka.

Tanis och jag gick ju till ridhuset och tömkörde. Började utan snodden men då vinglade hon bara omkring, men när jag att på den blev hon så himmla läcker. Behöll formen hela tiden, bara flöt på fint på spåret och på volterna, i skritt och trav. Superhärlig var hon:) Sedan la jag ut tre bommar som hon fick trava över på rakt spår. Hon var jätteduktig där med.

Nu har jag ingte så mycket kvar i skolan så nu ska jag ta och sattsa på att någon av dem dagarna jag har morgonen i stallet så ska vi tömköra. Toppenbra träning, för både mig och henne då hon är ganska knepig att tömma.

Efter stallet gick jag, som en michelingubbe, till Britta och städade. Nu är jag hemma och har duschat, äntligen lite fräscht och varmt vatten på kroppen och knoppen.


Hetaste matchningen ever!




Hoppsan, hästen "rymde"(A).

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0