Mooooornings

Skulle upp vid 9, meeeeen somnade om, Julle väckte mig vid 10, gött! Jag kan inte sova längre, om jag in te är bakis, för då får jag typ ångest över att jag misar så mycket av dagwen. Jag är redan frustrerad över att klockan är så mycket. Detta trots att jag ska vara hemma hela dagen. Jag ska plugga och inte ens åka till stallet. Men måste ut i det fina vädret, blir väll en promenad senare typ:)

Bion igår var superbra, men hallå, cry babies vi var! Bölade som sjutton. Inga gråtfilmer på bio igen med andra ord, hahaah:P Men det var mys iaf, Julle och jag typ satt på varann, lipsillar.



Blommmmmmmma!






Kommentarer
Postat av: Stina

Såg ni 3D-effekterna? Jag är 3D-blind så för mig är det helt onödigt :o

Meeen jag älskar Titanic! En av de absolut bästa filmerna som gjorts!

2012-04-18 @ 11:55:17
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0