Finally spring

Vädret är ju underbart! Jag invigde min gröna jacka idag, och den är bara sååååå snygg! Solen riktigt värmer och brillorna kan vara på, how lovely!

I går hade vi först Presenteralektion och sedan drog jag på lunch hos Julle. Sedan gjorde vi det vi längtar efter så länge, i faktiskt 3 år nu, vi gick till Evolutionsmuseet. Vi gick runt och kollade på alla gammla(!) djur och sa "Wow. Men kolla vilken konstig. Ehh, VAD är det där?". Sedan gick vi till dagens höjdpunk, våran kompis, raptorn. Som vi båda två egentligen är lite smårädda för. Speciellt när vi precis innan kollat på Juressic Park, scary shit alltså! Men tuffare kan man knappast bli!

Sedan drog vi till stallet. GUD vilket ridpass! Min häst var magisk! Hon har aaaaaaldrig gått så bra, helt otroligt! Hon tog i som aldrig förr och åhhh vad fin hon var. Massa bilder kommer senare:D Men apa vilket träningsvärk jag har:O I hela ryggen, benen och aset. Shit alltså, Julle vet hur man tränar både häst och ryttare vill jag lova! Så nu jäklar ska vi börja träna på allvar, hon, jag och Tanis, once a week, totally awsome!

I dag har jag träffat mina pluttar på stan. Julle, jag och Linne gick omkring lite överallt och uträttade ärenden. Samt att jag fick med mig hem en jeansjacka och en sjal, me VERY happy!!!!!

Moi today and my new things:

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0