En hel del uppdatering

Hello peps. Nu får ni lite update om vad jag haft för mig typ senaste veckan. Bloggen ligger på lut just nu, men det blir bättre.

Onsdag:

Julle, jag och två kompisar drog ut och käkade på kvällen. Vi var på någon italiensk restaurang och det var riktigt mumsigt. Sedan var vi på Plock en sväng och sedan drog vi till Williams. Var hemma typ 6 någon gång tror jag(A)

Torsdag:

Drog ut till stallet på morgonen. Vi fick hö i dag, 2,5 ton(!) SÅ det blev lassning, men nu är typ hela logen full med nytt fräscht grönt hö, känns bra! Efter stallet drog jag till Britta och städade och sedan åkte jag hem till pappa. Var ganska död kan jag ju lova, så efter middagen däckade jag i soffan, kvart i tio väckte Marita mig och jag gick och la mig:P 
 
Fredag:

Drog till stallet på förmiddagen och fixade allt. När jag kom hem kom Linne och sedan fick vi gäster. Så fikade massa tårta. Sedan åt mamma, jag och Linne påskmiddag. Sedan chillade bebisen och jag hela kvällen. Verkligen latkväll, vi kollade massa gamla bilder och dreglade över Joel i Snabba Cash.

Lördag:

Red som sagt ut med Cathrine på morgonen och hängde sedan med Joar när jag kom hem. Sedan kom Rasmus och vi hade ju tänkt gå på bio, men dem började typ 18 allihop, så det blev inget med det. Vi drog, bokstavligt, jag cyklade medans han åkte longboard efter mig, dtill Williams och träffade Sessan och folk. Hängde där och hade det kul som vanligt;). Vid halv 3 drog vi en snabbis till Terassen innan vi gick hem och däckade.

Söndag:

Vaknade klockan 3(!) på eftermiddagen. Så jag käkade och sedan hämtade Cathrine mig. Vi gick till ridhuset med Emma. Red på hacket, ville ha lite omväxling, och ta mig tusan, hästen gick i fin form på det med. Vi har aldrig fått någon riktig på det förut, men först släppte hon lite grand och sedan traskade hon på i vanlig form mot slutet. Kan säga att jag babblade "Braaaaaaaaa", "Duktig tjeeeeeej", "Älskliiiiing" hela tiden, haha:P

När jag kom hem fixade jag mig och drog sedan till Joar, vi chillade framför TV:n och sedan gick vi och hämtade min cykel som jag ställt på Williams i går. Sedan kollade vi en sväng på Natt på museet 2:) 

Today:

Hade morgonen i stallet idag, så kirrade allt och drog sedan hem. Nu sitter jag här efter att ha käkat lite extra. Sedan är det nämligen storstädning som gäller, skulle gjort den igår, men hann liksom inte(A). När jag är klar drar vi allihop till pappa för påskmiddag. Ska bli sååååå mysigt:) Sedan drar jag till Julle för förkrök och sedan styr vi stegen mot Terassen och Måndagsklubben;)


Holy macaroni, vad mycket att läsa, but thats life, thats life, thats what all the people says, You're riding high in April, shot down in May, but I know I'm gonna change their tune, when I'm right back on top in June.


My outfit i onsdags:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0