Diensdag

Skojja om att ponnyn var pigg i går eller. Hon visste precis vad det innebar att få komma in på banan. Släppte henne och sedan bar det iväg i full kareta! Hon galopperade, sparkade bakut och bockade, hon hade helkul med andra ord. Pluttan vad söt hon var:)

Efter stallet fick jag cravings, vilket innebar att jag drog till Julle. Vi käkade kladdkaka, ovanligt va?! och kollade på Inglorious Bastards.

I morse drog jag ut till stallet på morgonen och släppte ut dem och red sedan ut en sväng. Tanis var pigg, precis som vanligt numera:P Men nästa vecka ska vi äntligen börja galoppera igen, hon kommer bli överlycklig, jag lovar!

Håller nu på att kirra lite lunch, det blir pastasallad och sedan är det skolan som gäller. I kväll har jag inga planer än, vi får helt enkelt se vad som händer och fötter:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0