With BellsiBus

Efter worket today drog jag hem en snabbis och mötte sedan Bella på stan. Vi drog till Gränby och shoppade lite småprylar. Hade presentkort från studenten på Guldfynd, så shoppade lite där:) Sedan drog vi hem till Bella och jag låg och läste Solo medans hon plockade grejer(A).

När vi skulle med bussen sa Bella att vi skulle gå av vid Stadshuset. Jag bah, whyyyyyyy???? Hahahaah. SÅ vi gick av och jag typ dog av hunger, hade varit hungrig sen jag slutade och så sa Bella att hon bjöd mig på midda på Max. HAPPYFACE jag blev!!!!!

Nu chillar vi på min säng och ska snart soooova, är trötta hestar!

Dagens shopping:


Ska ha ett i taget, hajja snyyyygt!


Också att ha ett i taget.


En svart ring har jag velat ha superlänge, denna var rätt liten, men fin ändå, så.


Och puder och fondutaion.







Kommentarer
Postat av: Amanda

Silverörhängerna - jag har likadana fast i guld ;)

2011-09-14 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0