Tja, tjaaaaaaa

Siter på jobbet och det öser ner utanför fönstret. Myyyysigt. Nästan avis på Linne som ska ut och rida idag:P Mohahaahah! Evil jag är asså.

Angåengfe föregående inlägg, Bella ringde och sa att blogg.se fuckadfe sig, så det var en try. Och det funkade ju uppenbarligen:P Inte så snygg dock kanske(A)

Jahamenhamen, efter jobbet ska pappa, jag och Marita åka runt lite, till Granngården och Citygross bland annat. Sedan ska jag hem till pappa och fixa till kaninerna. Så kommer komma hem SENT i kväll. Great, trött hest jag kommer va alltså:S

Men, sånt är livet, sååånt är livet, så mkt falskhet booor det hääääääär, den man förlorar, vinner en annan, så håll i vänne, som du har käääär, hans gammla flamma, hhona har fått korgen och hon vet säkert, vem jag ärrrrr, såååånt är livet.... LALALALALALALALAL:D


Måste ha den väskan igen ju, glömmer bort den hela tin:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0