Morsning korsning

Inte för att det är morgon, snarare väldigt mycket kväll, men ändå:P

I går drog ju folket till pappa och hade filmkväll. Mys! Först blev det The Reaping och sedan Jalla Jalla. Helt okej första rullen, ingen skräckfilm så (även om jag flög i luften x-antal ggr) men ja, rätt flippad typ:P Jalla Jalla är ju bara för skön, hahaah!

Linne sleepade over så i dag har vi bara haft det gött. Gick upp, släppte ut kaninerna och gjorde frulle. Tog med den ner till vardagsrummet och glodde film. Först The Holiday och sedan, när vi fixat till kaninerna och gjort lurre (asabasagod sallad!) så kollade vi på Solstorm. Till första filmen (som jag sett typ 100 ggr, love it) så bölade jag som en gris i slutet, hahah. Solstorm var superbra! Riktigt bra svensk film. Gillart!

Sedan tog Linne och jag oss till stallet. Hur i h-vete vi lyckades ta oss dit tillslut är fasen inte lätt att veta, men vi lyckades. Två brudar (rätt pantade), en cykel (med nästan punka bak) och masssor med prylar (ostabila grejer) = Linne och jag i ett nötskal! Vi lyckas alltid lika bra, tänk vad vi är bra:D



Min lilla räka<3






Kommentarer
Postat av: linnea

ahahahahaha äääälskade vän; The Rape? The REAPING annars ahahahahaah :D

2011-09-25 @ 21:52:13
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0