Helllllluuu

Sitter på jobbet, och ja, lunchen tog väll slut för en kvart sen, men jag tar lite längre idag(A). Pappa och jag skulle luncha, meeeeen hans minna är ju sjukt bra också så han hade glömt det. Så det fick bli en mumsig sallad från Hemköp ist. Funkar alltid bra den salladen, fett god!

Iaf så ska jag till stallet efter jobbet och sen hem och duscha, äta och data mig, det enda jag hinner nuförtiden liksom:P Men jag trivs som fisken i vattnet i stallet. Jag ÄLSKAR att vara där, och så får jag ju vara med Tanis massa, min lilla beeeeebis<3

Men hallå, jag saknar ju Julle, har inte träffat kvinnan på apalänge:O INTE okej, okej? Så nu får vi ta och planera nått för sjutton gubbar bruden. Bestämt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0