Dagens snygga jag

Hade en såndär härlig dag idag då jag kände mig supersnygg hela dagen. Älskar de dagarna. Så skööööna!

(Kände att det bara blev dagar och härligt i dem meningarna.)

Aja, workade och fick reda på att vi får jobba en vecka till, me HAPPYFACE:D Najs, I whant it! Iaf så (nu sa jag iaf, inte i alla fall, Julle får tuppjuck!) efter jobet drog jag till skolan och hade möte om engelskan. Så nu ska här börja pluggas ska jag säga! Oj, oj, but I can do it! I have to, so...

Drog till stallet och red en sväng i mörkret, blev typ becksvart ju:O

Och nu ska här sooooovas!!!!!!!!












Ser ni lite av the office in the background oxå, nice:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0