Asså liksom bara för att...

...bevisa att jag är hur normal som helst så står jag och steker korv och ägg nu. Klockan 12 på natten, en fredag.  Vaddå, seriöst, brukar ni roa er med annat?:O Ofta strickjacke?! MEN, jag har inte ätit nån midda, fick brått ner på stan efter duschen liksom, så käkar nu ist:P

Aja, var ju på bio, Rasmus och jag såg Friends with benefits. Tyckte faktiskt att den var riktigt bra, se n är jag ju typ den mest okräsna människan som finns också, men ändå:P Plus att Justin Timberlacke är med, ögongosid gillar vi;)

Är nu bra trött, efter en tuff arbetsvecka med stallet efter. Så ska blir skönt att sova lite. Dock ingen sovmorgon för i morn drar vi ut och rider klockan 10, jag och Cathrine. Men det blir naaaajs:D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0