Stinadag med stort S

Tänka sig, vilken dag. Jag låg i sängen och pluggade, fortfarande i pjamas och utan att ha hunnit borsta tänderna. Då ringer Stina och frågar om jah vill följa med till Madonna och köra ut en sväng i solen. Jag sa "Nja, jag vet inte, tror inte jag pallar." NEJ, såklart jag sa "JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, lätt, när är du här?"

Så drog ut till Almunge och fotade som ett djur. Samt gosade med Madonnis (som btw är galet gullig!) och fick lite tid med Staaaaajno. Så galet skoj att bara snack, bilturer till och från Almunge tar ju ett tag så vi hade det väldans trevlans:D

Stina skjutsade mig till stallet och var med där ett bra tag också, så nice:D

Nu ska jag blogga massa och lägga upp massor med snygga pics på fejjan. Så håll utkik;P



Tuffe bruder #gotländska#





Kommentarer
Postat av: SSSStina

Det var shitroolit!!! :D

2011-10-06 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0