Söndagsegdag

Är hur trött som helst. Pallar ingenting. Iofs göööör det ju inget eftersom klockan är 9 och jag ska krypa ner i sängen och kolla TV, men ändå:P

I dag åkte Cathrine och jag ut till stallet vid 12. Red, fixade i stallet och fixade nya isolatorer i andra hagen. Samt var riktiga skogshuggare. Har klippt ner grenar med sekatör (stavning?) från vagen till bron. Hurtigt värre. Sedan drog vi till Rusta och Coop, så kom hem vid halv 6 typ.

Lagade mat och drog till bussen för jag hade insläppet. Jag står och väntar på bussen, redan gaska pissed för att jag inte ätit nått, och så bara KÖR BUSSHELVETET FÖRBI!!! Hej jag blev lack som ett bi kan jag lova! SUCK! Så väntade en halvtimme och tog nästa.

När jag kom till stallet hade det regnat ett tag plus var kolmörkt så det var ju great, hahaha.

Men de hade haft söndagsmidda hos pappa så fick skjuts hem iaf, H.Ä.R.L.I.G.T!

Så har nu ätit och ska kolla TV. Sover i mammas rum för där finns ju TV, hajja sköööönt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0