Solna hela dagen

I dag åkte jag klockan 7 till Solna. Åkte med Britta till hennes jobbarkompis och sedan var jag där hela dagen och städade. Samt chillade lite framför TV:n. Så har typ damm i barret och luktar rengöringsmedel. Mumma:P

Aja, var rätt chill, fick erbjudande att fortsätta städa där, plus hos hennes dotter. Men det ligger ju så långt bort:S Aja, knas, knas. Britta kom och hämtade mig sedan vis halv 6 och vi åkte hem, hej jag somnade i bilen, men regnet smattrande mot rutorna och mörkret som var, ja, mörkt. Slocknade iaf, skönt.

Åkte till stallet och mockade, blev ingen ridning idag, både för vädret och tiden. Men gosade lite med ponnyn iaf, gosisen<3

Nu är jag ju hemma och ska blogga lite och sedan sova. Upp tidigt i morgon och plugga. Samt int till stan och göra lite ärenden. Fix, fix.


Fyfan vad fula vi är Linne, INTE okej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0