Nehej du Kajsa

Inte är det varje dag denna donna behagar vara min bästa vän inte. Jag som alltid är så snäll mot na, och så bara tappar hon kedjan, hela tiden! Det blir allt ett stopp på nån verksta eller lite hjälp från någon händig person här alltså. För såhär kan vi ju inte ha det!

Jag hoppade av bussen för att cykla hem och dusch, käka, precis det jag ville göra. SSå hoppar jag upp på Kajsa och trampar iväg, växlar och så bah, DOOOOOOHHHHH, så dör den lilla jäkeln!

Gick hem i rask takt och vände sedan uppochner på cykeln och började mecka. 20 minuter senare är kedjan på plats och jag på sämre humör än någonsin, suck!

Aja, nu är hon hel och fin igen, lilla Kajsis:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0