Miss Emlis kök

Kollade på Pluras kök igår när jag väntade i Solna. Där gjorde dem hemlagad pytt i panna, hur gott! Så jag blev så himla sugen, vilket resulterade i att jag just nu sitter och äter just hemlagad pytt i panna. Min är kanske inte lika flashig, innehåller bara stekt potatis, köttbullar, lök och ägg, men den slinker ner bra fint ändå:)

Drog ju ner på stan och träffade då upp Julls och Stajno, Stajno i en MYCKET fin duffel, I love it! Men hon drog och fikade så Julle och jag gjorde lite inköp, eller iaf jag. Har nu handlat på mig grejer som behövdes, känns bra skönt!

Nepp nu ska jag fortsätta att njuta av min exklusiva lunch, hare gött!

Moi today:















Kommentarer
Postat av: stiinis

Taaack!!! :D jag älskar den också, it's my love.

2011-10-19 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0