FullRulleKanelBulle

Pluggade först en massa hemma, läste en novell som typ är HUNDRA sidor lång, är det inte det som är grejen med noveller att de ska vara korta?, aja, läste ur boken oxå på busshållplatsen och på bussen. Drog då till stallet och lunchade plettisarna. Samt mockade och fixade till min ponny<3

Åkte till pappa och fixade massa med kaninerna och medan de var ute kollade jag en film, samt åt massa, det har inte funnits ett damkorn hemma de sista dagarna, så jag var bra hungrig(A)

Åkte sedan in till stan med pappa och Marita och drog och hämtade Ifånen. Så har nu installerat massa på den och hämtat lite appar. Hej jag är skillad, neeeejdå, det var inte alls brollan som hjälpte mig(A) Men först den 24:e flyttas nummret över, så först då kommer jag börja använda den for real:D

Aja, nu är jag trött, så det blir lite bloggning och sedan SÄNGEN! Har morgonfodringen i morgon, så bussen går 07.10. Hurrt, hurrt!




My new love:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0